مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:552020-11-04بين الملل

تحولات قره باغ| علی اف: 7 روستا را آزاد کردیم/ سرنگونی سوخو 25 ارمنستان


همزمان با اعلام آزادسازی چند روستا در قره باغ کوهستانی توسط نیروهای جمهوری آذربایجان، رییس حکومت خودخوانده قره باغ کوهستانی از انتقال مرکز از شهر خان کندی به ایروان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الهام علی اف ، رییس جمهور آذربایجان از آزادسازی مناطق جدید طی عملیات این کشور در منطقه قره باغ کوهستانی خبر داد.

او عصر چهارشنبه در حساب توییتری خود نوشت که نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان روستاهای میرک و کاودار را در استان جبراییل (جنوب قره باغ) و روستاهای مشهدی اسماییل لی و شفی بیلی در استان زنگیلان (هم مرز با ارمنستان) و روستاهای باشارات ، قارا کیشی لر و قاراجالی را در استان قوبادلی (غرب قره باغ) آزاد کرده اند.

رییس جمهور جمهوری آذربایجان پیشتر امروز در توییت هایی از اقدام نیروهای ارمنستان و قره باغ کوهستانی در هدف قرار دادن مناطق مسکونی و شخصی انتقاد کرده و گفته است که نیروهای جمهوری آذربایجان برای آزادسازی اراضی اشغالی خود تجهیزات مدرن و روحیه بالایی دارند.

همزمان با اعلام آزادسازی این مناطق، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو 25 ارمنستان بر فراز قره باغ کوهستانی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات قره باغ| علی اف: 7 روستا را آزاد کردیم/ سرنگونی سوخو 25 ارمنستان

تحولات قره باغ| علی اف: 7 روستا را آزاد کردیم/ سرنگونی سوخو 25 ارمنستان